Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het lucht je hart topic

Ga naar beneden 
+3
Cethe
Luna
Alice
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic - Pagina 2 Emptydi nov 03, 2009 6:33 pm

Ik heb van half 12 tot nu 2 uur aan een verslag gewerkt en aan een folder en vouwen en en en .. ik word gek van mijn huiswerk T.T
Ik flip omdat mijn tentamens nu echt heel dichtbij komen ik verd*mme gewoon niet weet of ik het ga redden! Dat is echt super frustrerend. Daarbij heb ik morgen een presentatie. Ik moet straks nog van alles pakken enz >< ... dammit T.T

Ik ben echt een stress kip op dit moment.

Gelukkig heb ik nu de twee verslagen af en kan ik goddank morgen inleveren. Anders moest ik donderdag weer naar school toe alleen maar om iets in te leveren T.T
Het enigste probleem wordt het inleveren via internet. Omdat ik gewoonweg, net als alle andere leerlingen, niet op blackboard (de internet site van HS Leiden) kan komen. Althans niet waar ik MOET komen .. Echt super stom is dat T.T
Ow ja .. ff mijn rooster zien te vinden >< maar ik weet nu niet in welke groep ik zit Ö ben ik nog steeds A of zit ik nu opeens in D >< ... rot leraren en communicatie ¬¬
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2009 6:56 pm

Alwir en Izzie zijn uit elkaar :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2009 7:06 pm

Kuro schreef:
Alwir en Izzie zijn uit elkaar :'D

Eef heeft haar hard gelucht! Het lucht je hart topic - Pagina 2 Icon_cheers
Maar 't zat er wel aan te komen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





Het lucht je hart topic - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het lucht je hart topic
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afwezigheids-topic
» Ratten topic
» Het onzin topic
» Het liefde's topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse :: Babbelhoekje-
Ga naar: