Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het lucht je hart topic

Ga naar beneden 
+3
Cethe
Luna
Alice
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyzo okt 04, 2009 10:20 pm

Als je iets te zeggen hebt, wat je dwars zit of iets anders wat belangrijk voor je is wat je met andere wilt delen zet het hier neer en dan lucht dat heel erg op. Maakt niet uit waarover precies. Het kunnen problemen maar ook leuke dingen zijn.

Ik weet niet. Ik ben heel blij dat we klaar zijn met het forum en dat het er een beetje leuk uit ziet. Gisteren was mijn opa jarig dus gingen ik en mijn nichtjes (ook de duitse) in een rondvaart boot door Amsterdam. Later zijn we gaan eten bij de griek, echt lekker. Het was heel gezellig en toen we even buiten waren om af te koelen (het was heet binnen xD) lagen we al snel op de grond van het lachen en de spelletjes. Heel gezellig dus. xD Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyma okt 05, 2009 9:18 pm

IK HEB RATJES!!!!
ze zijn zo lief en tam
ik heb ze gekregen van een vriendin die een tante had die een colega had die er allergies voor was
ze hebben niet veel contakt met mensen gehad en ik werdt gewaarschuwt dat ze niet tam waren
maar ik kon ze makkeijk oppakken
ze zijn zo cute


en veder .....eigelijk niks
Terug naar boven Ga naar beneden
Cethe
Verkenner



Man Aantal berichten : 3
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider:
Leeftijd: vijf jaar, twee maanden
Partner:

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptywo okt 07, 2009 3:03 pm

Wauw, ratten Wink Daar hou ik van Razz Ik heb er zelf ook twee, twee jaar oud, ik ben er helemaal verslaafd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptywo okt 07, 2009 4:51 pm

ze zijn zo lief



maare bij ons moest iedereen uit school.bleek de luidsspreker gemeld te hebben,maar de helft had niks gehoort
ik heb later gehoor dat dus er een stofje bij scheikunde is....*weet niet want de rest hoorde ik niet*
maar de een zech een bom de andere een zuur
en weer een ander dat het een stofje is dat giftig kan zijn
maar goed is het niet want de brandweer kwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptywo okt 07, 2009 5:55 pm

MIJN MENTOR MAG DOOD. Gewoon. Dood. Niet eens levend villen, langzaam koken in olie, nee. Gewoon, dood, in één snelle beweging, zodat de wereld snel van hem verlost is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptywo okt 07, 2009 6:03 pm

is het zo erg dan?


en echt ik ze net dat ik mijn kamer voor 6 uur opgeruimt moet hebben 0.0
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptywo okt 07, 2009 6:13 pm

Hij is gewoon een eikel. We hebben een discussie, waarin hij beweert dat hij mij beter kent dan ik mezelf (daar ging het natuurlijk niet over, maar met zijn argumenten zei hij dat wel).
'Je wil volgens mij gewoon niet naar me luisteren.'
'Jawel meneer. Maar ik ben het gewoon niet met u eens.'
'Je luistert niet!'
'Argumenten? Nee, inderdaad. Ik heb die wel, maar daar luistert ú niet naar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptywo okt 07, 2009 6:18 pm

*hug*

Gewoon over een moordactie praten. Dan worden leraren bang voor je heb ik uit ervaring gemerkt Very Happy

Hmm ik moet straks volleyballen maar heb nie zoveel zin .. Ik wil dat het zaterdag is Very Happy
(al mag het dan minder druk zijn op mijn werk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyvr okt 09, 2009 6:03 pm

@luna, wij hadden dat ook, er is een een liquid dat vermengd is met iets ofzo, en dat moet aangevulkd blijven omdat het kan verdampen. maar het mag niet meer gebruikt worden. daarom is het vergetenn en hebben enkele scholen het nog op school staan. Maar dan waarschijnelijk verdampt en dan blijft er een of ander zwaar brandbaar goedje over dat weggehaald moet worden Razz

en nu @ poeki xD
IK HEB EEN KATJE!!!!!
ik post foto's later wel maar het is zo'n doetje
we hebben alleen nog geen naam xD
-Mosje
-Peer
dat zijn de namen die we nu hebben xD

iemand nog suggesties?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyvr okt 09, 2009 6:18 pm

Wat voor kleur heeft hij/zij ? XD

Ik hou van aparte namen dus ja .. xD
Of van die namen waarvan je denkt .. omg?

Ik heb mijn vogel bijvoorbeeld Twix genoemd Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyvr okt 09, 2009 6:30 pm

KEIRA xD
Nja, zo ga ik later mijn killer-hond/kat noemen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyvr okt 09, 2009 6:37 pm

hij is een grijs tijgertje Razz met streepjes weetjwel Wink
maar mosje dat heeft mijn zusje van 20 maanden verzonnen, en peer is gwn grappig, hij is nergens bang voor enzo, en peer is ook nog eens een naam in oosterijk xD maargoed, ik kom er maar niet uit xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyvr okt 09, 2009 9:19 pm

Ow Poeki wanneer mag ik bij je lang komen om je nieuwe katje te zien???
En heeft ie nu al een naam?
Meisje? jongen?
En is het nog een kitten?
Ahh ik wil zien! NU!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyvr okt 09, 2009 9:20 pm

Poeki
klopt
maar het hele gebure liep fout en de lerearen waren in paniek want die wisten wat er was en de lereinge niet en liep met hun volle gemaakje naar buiten zonder wat info te horen krijgen


en ik weet een coole naam

geelknobbelhokko
geloof me niemand heeft ooit zo zijn/haar kat zo genoemt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyvr okt 09, 2009 10:23 pm

Sjonge jonge .. Ik kan mijn pa wel afmaken.
Ik weet dus al .. dat ze morgen avond mee gaan kijken T.T Want hij begon te zeiken over dat hij niet tegen zijn zin films wilde gaan kijken ....
Dus ik: Nou dan gaan we toch op de computer boven film kijken?
Hij: NEE! Dat doen we al helemaal niet.
Ik: Nou dan ga ik wel lakker naar de bios toe.
Ma: Nee, dat bedoel ik ook niet ...

Nou ze bekijken het maar lekker. Ik ga morgen wel met Arno naar de bios toe T.T
Ik ga hem zo ff smsen, want hij zal het wel te druk hebben om op msn te komen .. Of hij is met vrienden dingen aan het doen weet ik het ....
Maar ik ben dus echt kei pissig nu.
Begint mijn pa ook opeens te zeiken over dat ik geen reet in het huishouden doe. Als ze het aan me vragen wil ik gerust stofzuigen of de vaatwasser uit ruimen. Wc schoonmaken .. naja vooruit dan maar .. Maar vraag dat dan aan me T.T

Mijn pa zint er gewoon op om mijn liefdesleven te vergallen omdat hij zijn kleine meid nog niet kwijt wilt.
BAH!
Rotzak dat het is .... *is hier helemaal aan het flippen*

altijd maar dat gezeik hier in huis!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyza okt 10, 2009 11:46 am

O Denise dat lijkt me dus echt helemaal niet leuk.

Oke ook even over mijn vader.
Ik ging gister dus popstars kijken op de tv. Nou heel gezellig enzo met mijn broertje en mijn moeder en mijn vader zit ook op de bank. Gaat hij opeens kei hard commentaar door het programma heen geven zodat je niets meer hoorde van de zingende mensen of het commentaar van de jury op de tv. Ik vraag dus of hij even wil ophouden, maar dat doet hij dan niet (dat gebeurd wel vaker). Dus ik schreeuwen van "Kun je alsjeblieft even je mond houden!!!!". En toen werd hij dus boos. Staat op begint meteen weer iedereen af te zeiken en dan is alles weer niet goed. Ik ben een opdracht voor school aan het maken waar ik een cijfer voor krijg en dat telt best veel mee. Dus ik moest iets uploaden schreeuwt hij van "GA DE KAMER UIT!" En ik maar zeggen dat ik het voor 9 uur moet inleveren (het was 20.30) Gaat hij aan mijn arm trekken om me de kamer uit te trekken. 'Het kan me niets schelen of je een 1 krijgt' Dat liep hij te zeggen. Echt ik kon hem wel... Gelukkig zat mijn moeder naast me en die hield me op mijn plek. Begon hij ook boos te worden op haar. Mijn broertje was ook slachtoffer en rende huilend de kamer uit (ja hij gaat dan altijd huilen). Daarna pakte mijn vader mijn bord met eten en gooide het in de prullenbak. En ik was nog aan het eten, mijn bord was nog bijna helemaal vol. Dus ik boos omdat ik straks een broodje zou moeten eten. Nou daarna ging hij dus mijn broertje troosten en aan mij heeft hij geen excuses aangeboden.

Tss soms word ik er toch zo ziek van!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyza okt 10, 2009 8:16 pm

Dat soort gevallen heb ik ook wel eens gehad met mijn vader. Alleen dan om andere zaken. Daar word ik ook zo moe van T.T

Ik begin zenuwachtig te worden Shocked
En niet zo'n klein beetje ook ... Hij komt me ophalen en rond 8 uur is hij hier. Dan zien mijn ouders hem ook nog ff ...

Omg ik kreeg opeens geen hap meer door mijn keel ><
En nu ben ik kei misselijk >< .. Ik haat het om zenuwachtig te zijn ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyzo okt 11, 2009 6:31 pm

lijkt me echt vervelemd

begin farkas nu al dood te gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyzo okt 11, 2009 8:56 pm

Luna schreef:
lijkt me echt vervelemd

begin farkas nu al dood te gaan?

Ik denk het (hoop het) natuurlijk niet, maar volgensmij hebben mensen het gewoon druk. Zoals ik. Ik was echt veel bezig met school en vandaag met I toy (echt geweldig).
Ik denk dus dat mensen wel weer online komen en dood? IK hoop echt niet dat het dood gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyzo okt 11, 2009 9:36 pm

ik hoop het ook niet
en wat is I-toy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyzo okt 11, 2009 10:28 pm

I-toy is een soort spel voor op de PS2. Je hebt een kleine camera die je op de tv zet. Een soort van webcam. En dan heb je er een spel voor waarop je allemaal leuke spelletjes kan spelen. Dus bijv. een basistraining bij het leger. Je ziet jezelf dus op de tv en hij weet het wanneer je beweegt of niet. Dus dan moet je bijv. gaan springen. Als je dan springt dan zie je jezelf op het beeld natuurlijk ook springen. Dan doe je het goed. Als je niet springt dan is het fout. Nou en zo heb je dan een heleboel spelletjes.
OMG ik moest laatst nog epileren! Wist niet dat, dat er ook bij zat xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptyzo okt 11, 2009 10:29 pm

gaaf
wij hebben de PS3 maar ik vind de PS2 leuker wanrt daar zitten veel gavere spelletjes op
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptydo okt 15, 2009 8:16 pm

Een hele goeie kennis van mij die ik al vanaf de luier ken, die nu 16 is, heeft een hersen tumor. Kvoel me er echt kut over enzo en heb niet echt meer zin om veel te gaan doen
klinkt heel overdreven enzo, maar de kans is zo f** groot dat ik hem verlies.. en dat kan ik gewoon niet hebben. Hij word vrijdag voor de eerste keer geopereerd om te kijken wat ze kunnen doen.. Maar Je kan me aktijd een pb'tje ofzo sturen om te vragen hoe het met hem gaat.
Nouja ik hoop dat deze rede goed genoeg is
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptydi nov 03, 2009 4:30 pm

NEEEHEEE!

Deviantart is een banned site volgens mijn computer:( .. Als mijn pa dit heeft gedaan jonge dan heeft hij problemen met me >< ... DA is super handig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Emptydi nov 03, 2009 5:54 pm

Dat kan je toch weer unbanne dan? je moet gewoon naar beveiligings beheer gaan Wink

en... tsja. verder heb ik niet echt veel te melden dus ik spam een beetje.. Maar, hij reageerd niet Sad dat is het enige xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het lucht je hart topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het lucht je hart topic   Het lucht je hart topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het lucht je hart topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Afwezigheids-topic
» Ratten topic
» Het onzin topic
» Het liefde's topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse :: Babbelhoekje-
Ga naar: