Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Afwezigheids-topic

Ga naar beneden 
+2
Bree
Rammstein
6 plaatsers
AuteurBericht
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Emptyza okt 17, 2009 1:33 pm

Ga je op vakantie? Of kan je gewoon even niet online komen? Meld het hier, zodat iedereen weet waarom je niet in 'n topic reageerd. Wink

Ikzelf zal vanaf morgen afwezig zijn. Ik zal vrij vroeg in de ochtend vertrekken naar Schiphol, waar ik met het vliegtuig naar Edinburgh Airport (Schotland) zal gaan. Ik heb daar geen computer of internet, en ik zal ook geen moeite gaan doen naar 'n internetcafé te gaan. Ik zal vrijdag weer terug komen, en dan kan ik misschien al online komen. Anders zien jullie me volgende week zaterdag weer.

xx
Rammstein
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Bree
Verkenner
Bree


Vrouw Aantal berichten : 24
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: I'm alone
Leeftijd: 3
Partner: Farkas

Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Emptyzo okt 18, 2009 7:47 pm

Ik zal vanaf morgen tot vrijdag afwezig zijn. Lekker op vakantie naar duitsland! Met mijn zusjes(ietsje minder) mijn ouders en opa en oma. Sorry dat ik lang niet meer online ben geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Emptywo nov 04, 2009 7:26 pm

Sorry. Ik kom elke dag maar ik ben niet actief in de rpg ofzo. Ik heb er gewoon even helemaal geen inspiratie voor en ook vaak geen tijd de laatste tijd. Ik probeer zo snel mogelijk weer helemaal terug te komen, maar ik kan nu gewoon echt niet in de rpg posten. Mijn hoofd ik leeg. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Ira
Verkenner
Ira


Vrouw Aantal berichten : 26
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: I'm my own leader..
Leeftijd: 4 ½ jaar
Partner: I lost him.

Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Emptywo nov 04, 2009 9:37 pm

Same on me Sad
Mijn hoofd is gewoon behoorlijk leeg en propt zich nu vol met de rede waarom ik minder online zal zijn: ik heb volgende week (jaja omg) 4 S.O's 2 P.W's én ik heb vrijdag een heel belangrijk wiskunde P.W omdat ik daar gewoon een beter punt dan een 7,7 voor wil omdat ik weet dat ik dat wel degelijk beter kan. Ik zal dus wat minder online zijn, probeer dan wel iedere dag even online te komen maar of ik zal posten weet ik nog niet (ook doordat ik dan weinig inspiratie heb). Dan bedoel ik dat natuurlijk niet gemeen met school, maar voor mij gaat school nu heel eventjes voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morto
Verkenner
Morto


Aantal berichten : 9
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 3 maandjes
Partner:

Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Emptyzo nov 08, 2009 11:25 pm

Ik zal stoppen hier op.
Ik stop tijdlijk of helemaal op meerdere forums. het gaat namelijk redelijk rot met mij en school. Ik weet niet of ik nog terug kom en als ik kom waarneer

gr. Luna/ Morto
Terug naar boven Ga naar beneden
Ira
Verkenner
Ira


Vrouw Aantal berichten : 26
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: I'm my own leader..
Leeftijd: 4 ½ jaar
Partner: I lost him.

Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Emptyvr nov 27, 2009 11:23 pm

Sorry voor de afwezigheid (sorry, sorry) maar ik zal de komende twee á 3 weken echt niet tot amper online zijn. Ik heb dan namelijk 'blauwe zone' en pw-week en we moeten voor zo'n sh*t vak(netjes uitgedrukt) enorm veel leren omdat de man vindt dat we de stof anders niet begrijpen ofzo -,-.
Dus mij zullen jullie tijdelijk niet zo snel online zien.

x.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Emptyzo nov 29, 2009 5:17 pm

Ook ik verontschuldig me vor mijn inactifiteit. Echt heel stom, Maar ik heb gewoon totaal geen zin op te posten. Ik houd wel alles bij met lezen enzo, Maar de RPG is voor mij even uitgeschreven. Misschien dat ik er later weer zin in krijg.
Sorry,, Sad
Natuurlijk zal ik er soms wel zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afwezigheids-topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezigheids-topic   Afwezigheids-topic Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezigheids-topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het onzin topic
» Het liefde's topic
» Ratten topic
» Het lucht je hart topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse-
Ga naar: