Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Waar ben ik nu weer beland??

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Missy
Verkenner
Missy


Aantal berichten : 10
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: /
Leeftijd: 4.5 jaar
Partner: nog niet

Waar ben ik nu weer beland?? Empty
BerichtOnderwerp: Waar ben ik nu weer beland??   Waar ben ik nu weer beland?? Emptywo okt 07, 2009 3:03 pm

Missy was al een tijdje aan het zoeken naar drinken en voedsel. Ze was ver weg van haar famillie die haar hadden verstoten hoe konden ze? Ze zuchte en sprong behendig over enkele boomstammen? Ze wist het echt niet meer, waar was ze in godsnaam. Ze probeerde te huilen maar het was niet ver te horen omdat het hier niet echt open was. Ze zuchte en liet zich neerploffen. Ze knabbelde op een tak die naast haar lach. Haar neus ging opeens de lucht in. Rook ze nu wat of was het allemaal maar verbeeld. Ze koop stil naar achteren onder een holle boomstam als er een beest voorbij zou komen zou ze zijn nek openbijten. Ze stak haar neus nog eens in de lucht, dit was geen voedsel dit was een wolf. Ze kwam onder de boomstam uit en huilde nog eens als teken dat ze niks zou doen dat ze in vrede kwam. Wie weet was dit stuk van iemand.
zenuwachtig wachte ze af. Ze ijbeerde over de mossige grond. Het was droog deze tijd, en dar hield ze niet van. Ze zou sevens wel iets vinden een riviertje ofzo, maar eerst op de wolf in de buurt wachten.

(Liefst geen spammers Smile )
Terug naar boven Ga naar beneden
rain
Verkenner
rain


Aantal berichten : 6

Wolven profiel
Roedelleider: wilt hij zelf worden..
Leeftijd: 4
Partner: nog geen

Waar ben ik nu weer beland?? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Waar ben ik nu weer beland??   Waar ben ik nu weer beland?? Emptywo dec 15, 2010 9:31 pm

Rain hoorde de eerste huil van Missy. Hij kende haar niet. Misschien was dit wel haar gebied. Hij liep toch op de huil af. De wolf had hem gehoort dat wist hij zeker. Opeens huilde missy nog een keer. Dit keer spitste hij zijn oren en liep haar kant op. Hij zag de wolf. Ze zag er zenuwachtig uit. Hij huilde een keer voor vrede. Dit was niet zijn gebied en ook niet de hare. Dus ruzie hoeft niet. Even snoof hij in de lucht of er geen andere wolf aanwezig was. Nee die was er niet. Hij keek weer naar missy. Ze zag er uitgedroogt uit.

Hij bukte zich en liep onder een boomstam door. Nu kon missy hem goed zien. Hij glimlachde even. Daarna keek hij weg. Hij hoorde een geluid. Het zal wel een vogeltje ofzo zijn. Even rolde hij met zzijn oren. De verschillende geluiden hier hadden hem een beetje wegwijs gemaakt. Hij wist nu veel meer over farkas. Hij bekeek missy even. Het was een normale wolf. "Hoi" Zei hij droog. Hij wou dit keer geen ruzie. Even keek hij met een kille blik haar kant op. Hij moest wel laten zien dat hij geen lafaard was.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Waar ben ik nu weer beland??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Waar ben ik nu weer?
» Waar luister je nu naar?
» Weer terug en nu blijf ik

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Territoria :: Solitair gebied :: Traininggebied-
Ga naar: