Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 King/Queen of the Hill

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyvr okt 30, 2009 6:44 pm

nou dit spel moet je de baas zijn van THE HILL Very Happy

voorbeeld
luna: loopt op de berg en is de QOTH*is dus Queen of the hill*
Kuro: schiet luna neer en is de KOTH
een anmdere wolf: zingt en Kuro rent weg en is nu de QOTH
enz....


ik loop de berg op
ik ben nu de QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyvr okt 30, 2009 7:41 pm

Ik laat een scheet, Luna valt dood neer, en ik ben de QOTH xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyvr okt 30, 2009 11:11 pm

(Whahah mijn moeder liet ook net een scheet die bijna mijn broertje en pa om legde Laughing wat kostelijk dit xD)

Mayi trapt Poeki heel subtiel van de berg af, nu is Mayi QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 12:53 pm

Alice ligt in de bosjes met haar geweer en schiet Mayi van de berg af.
Alice is nu QOTH.

(xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 2:27 pm

Poeki gooit een eikel tegen Alice hoofd aan, ze valt van de berg.
Poeki is nu de QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 2:33 pm

Luuntje gat zingen
iedereen valt dood neer

ik ben de meest geweldige en meest uitgebreide QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 2:35 pm

Poeki staat op uit haar dood en laat Luna zo erg schrikken dat ze keihard wegrent.
Poeki is de QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 2:37 pm

Luna rent weg maar bedenkt dat ze niet niet aan kan doen. Ze kijk achterom en rent naar poeki. Pakt een killerpinguin en gooit het naar Poeki die dood wordt geprikt. Luna pwkat Poeki en gooit het van de berg af waardopor nu ze 100 % zeker dood is

ik ben nu de langts postende QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 2:43 pm

Alice heeft de berg beklommen en kijkt naar Luna die Poeki uitschakeld. Wat ze niet weet is dat Alice the killer rabbit uit monty pyton and the holy grail heeft meegenomen en los laat. Luna ziet geen gevaar in het kleine witte konijntje die haar opeens naar de keel vliegt en dood bijt. Alice is nu de geniaalste en langst postende QOTH.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 8:10 pm

Poeki was toch maar dood voor 99% en komt u weer tot leven op een of andere manier, Ze rent naar een kapel, en haalt daar allemaal maagdelijke nonnen, uit The holy Grail natuurlijk, daar had Alice niet aan gedacht. Ze lokt de maagden mee door een sex speeltjes pad neer te leggen, de maagden volgen het, zodra ze Alice zien rennen ze op haar af, Alice kan niks doen, en Word bedolven onder een hele hoop maagden die Alice willen xD

Nu is Poeki de langstpostende QOTH en niemand haalt haar in ( hoopt ze)
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 8:19 pm

Mayi was bij lange na nog niet dood. Ze had ondertussen heel snel oordopjes tevoorschijn gehaald en had die snel in haar oren gedaan voordat Lua begon te zingen. Ook Alice had mis geschoten en van schrik was Mayi van de berg af gekukkeld en in het gras terecht gekomen. Daar bleef ze even liggen en kijken naar alle andere domme wolvinnen die de berg probeerde te bemachtigen. De berg zit nu vol met over sekste maagden en Poeki. Mayi denkt na en haalt heel snel het lekkere ding van Poeki tevoorschijn en gooit er met bovenmenselijke of bovenwolvelijke krachten ook een waterbed bij. Meteen springen de maagden boven op dat vriendje geval van Poeki die er nu gillend bij staat. Poeki's vriend springt wanhopig op het waterbed en Poeki springt er dapper bij om haar vriendje en het waterbed te redden. Maar niet is zeker waar. Wanneer alle maagden, plus Poeike, plus dat vriendje geval op het waterbed zitten komt Mayi tevoorschijn. Ze geeft het waterbed op wieltjes een zet en deze zoeft zo ... ZOOEEEEFFFF ... de berg af een ravijn in. Nu is Poekie 100% dood samen met al die maagden en haar vriendje ...

Mayi gaat triomfantelijk boven op de berg staan en nu is Mayi de meest hipste QOTH aangezien niemand haar meesterlijke post kan overtreffen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 8:30 pm

Alice keek naar alle maagden die haar bedolven. O nee daar had ze zeker geen rekening mee gehouden. Ze had nog willen wegrennen maar het was haar niet gelukt. Plots verdwenen de maagden en ze zag ze op het waterbed met Poeki en poeki's 'bijna'vriendje springen. Ook zag ze Mayi die het waterbed wieltjes gaf. Het waterbed rolde het ravijn in samen met al zijn bereiders. Alice keek om zich heen. Naast haar lag een groot saffier kleurig ei. Ze was nieuwschierig en raakte het aan. Plots brak het ei en er kwam een kleine draak uit. De kleine draak raakte haar neus aan en werd haar zielsverwant. 'Ik ben Saphira'dacht de draak en Alice hoorde haar. " Ik ben Alice"zei ze vrolijk terug. "Saphira kun jij me helpen mijn plaats terug te krijgen op de heuvel"vroeg ze aan de draak. Die knikte en vloog omhoog. Plotseling werd ze steeds groter tot ze was uitgegroeid tot een enorme draak. Het leek even of ze weg vloog van Alice maar ze kwam weer terug. Alice nam plaats op de rug van Saphira en vloog met haar omhoog. 'Daar gaan we dan'dacht Saphira en Alice glimlachte. Ze genoot van de vlucht, maar nu doken ze omlaag naar de grond. Het kleine stipje, mayi, kwam steeds dichterbij en werd steeds groter. Saphira deed haar hoofd iets naar achter en spuwde een heet vuur over Mayi die terplekke smolt. Alice lachte vrolijk en keek naar het hoopje as. Langzaam daalde de draak neer en Alice stapte op de grond. Ze keek een rond. Alice was nu die aller coowlste, uberhipste QOTH. Niemand zou haar en haar draakje Saphira ooit verdrijven of overtreffen. Ze waren het beste stel van de hele wereld en allebij helemaal onsterfelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Allison
Verkenner
Allison


Aantal berichten : 73
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Geen
Leeftijd: 3 jaartjes
Partner: Nobody's Bitch

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 8:31 pm

Maar Allison met haar korte postje, is zó hip dat Alice flauwvalt en van de berg af flikkert xd
Nu is Allison QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 8:32 pm

Saphira vangt Alice op in haar val en ze maken samen een hoopje as van Allison.
Alice is nu weer QOTH.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 8:35 pm

Mayi komt aan met een koene ridder die Saphira dood steekt, ook steekt hij Alice dood en neemt hij Mayi op zijn edele ros mee de berg op ... Daar leefde ze lang en gelukkig samen ... want hij bouwde daar een heel kasteel voor Mayi op en ze werd er heel gelukkig.

Nu is Mayi QOTH in haar eigen kasteel xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison
Verkenner
Allison


Aantal berichten : 73
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Geen
Leeftijd: 3 jaartjes
Partner: Nobody's Bitch

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 8:49 pm

Maar Allison liet het kasteel instorten met zo'n machine en het kasteel stortte in bovenop Mayi.
Toen was Allison QOTH
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Emptyza okt 31, 2009 9:06 pm

Poeki was eindelijk klaar met haar spannende avontuur op het waterbed, Helaar voor Mayi was het water bed zo cool, dat het stuiterde en hun beschermde tegen de val. Alleen de maagden waren erof gepleurd, dus Poeki en haar oh zo mooie charmante en leuke bijna vriendje hadden een leuke tijd gehad. Toen poeki weer boven kwam, was er een grote sraak zichtbaar, en een kasteel. Poeki kwam bij het kasteel aan, en nam diep adem. Ze blies het kasteel om, toen ze goed keek zag ze dat het door een machine kwam. Ze zag Hoe Allison haar plek inam op de berg, Poeki werd roodgloeiend. Ze stampte op Allison af, En nam weer diep adem, En blief zo Allison de berg af. Ze glimlachte vrolijk, en keek om zich heen, ze was duidelijk de enige WOTH die haar plek in haar eentje kon over nemen. Poeki is de enige en echte QOTH. queen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





King/Queen of the Hill Empty
BerichtOnderwerp: Re: King/Queen of the Hill   King/Queen of the Hill Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
King/Queen of the Hill
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Verhaal} The King is still alive

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse :: Gamezone-
Ga naar: