Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Emptyvr okt 23, 2009 3:41 pm

Het leek ons een leuk idee om een grote gebeurtenis te laten afspelen in de vallei. Daarbij denken we aan een grote storm, een brand, een overstroming, o.i.d. Maar omdat iedereen deze 3 dingen kan bedenken, wordt er een wedstrijd gehouden waarbij iedereen ideeën mag inzenden. De voltallige jury, Poeki en ik, zullen dan het beste idee uitkiezen.

De winnaar kan hier karmapunten mee verdienen, afhangend van de aantal inzendingen.

AGENDA
Opening: 23 oktober 2009 (vandaag)
Sluiting: 30 oktober 2009
Bekendmaking van de winnaar: 1 november
Uitvoering van het idee: van Kiva dus een orkaan

De ideeën moeten ingezonden worden via pb en uiteindelijk zullen ze hier komen te staan.

Rammstein :

De wind wordt steeds harder. Bomen kraken, en de jonge, onervaren
bomen knakken. In heel de vallei liggen omgevallen boomstammen,
bladeren die blijven dansen, struiken die uit elkaar zijn geschut.
Niemand had verwacht dat zo'n storm zou opsteken in de lente.
Uit het Noorden komt een ijskoude wind. Opeens begint het te regenen,
en flink ook. Alles wat juist in de lente tot leven was gekomen, vond
meteen zijn dood.
De grote rivier die vanaf een waterval de vallei inloopt, wordt steeds
groter door het toenemende water. Uiteindelijk weet de kust het niet
meer te houden, en begint de vallei langzamerhand te overstromen. De
wolven en de prooidieren hebben niets door. Het gevaar nadert snel, en
als niet snel iemand het ontdekt, zullen ze allemaal verdrinken in deze
woesternij...


Luna :

-ziekte
-de jacht
-stropers
-de bam breekt bij de mensjes of we staan droog of we zitten onderwater


Kuro :

Na een lange tijd stond de vallei eindelijk weer in bloei. Planten leken sneller te groeien dan de jaren daarvoor, prooien leken zich sneller voort te planten en de wolven stroomden in grote aantallen binnen. Er ontstonden al verschillende groepen en langzaam werden er roedels gevormd. Het was de ideale plek voor een wolf om in te wonen.
Maar helaas waren de huidige valleibewoners niet de enige wolven die dat vonden. Terwijl iedereen genoot van hun territorium lag er gevaar op de loer. Een vijandige familie ontdekte op hetzelfde moment de vallei en de voordelen om daar te wonen. Ze brouwen een plannetje om alle tegenstanders uit de vallei te verdrijven. Ondanks dat er nog geen volledige en sterke roedels zijn om het tegen de vijandige familie op te nemen, zullen alle wolven met elkaar samen moeten werken om deze partij uit te schakelen en de vallei officieel als hun territorium te markeren.


Kiva :

Kiva zuchtte, de wind streelde haar vacht terwijl haar poten bijna het zand van de woestijn raakten, het uitzicht voor haar was een en al zand maar nu kende ze het. Ze wilde nadenken, over wat er ging gebeuren. Ze had nu wel al een paar wolven gezien die ooit misschien wel Alfa waren geweest en nu weer hun rang hier wilden hervatten. Langzaam als je goed keek kon je onder hen, de solitaire wolven, de spanning voelen; wie zou zich de machtige plek opeisen door indruk op hen te maken? Kiva stapte verder, ze was dan wel jong maar zulke ideeën wisten haar te raken. Ze had al enkele wolven gezien die totaal voor het solitaire leven zouden gaan, maar je zag er ook die hunkerden naar de liefde die ze zochten in Farkas en beter nog; je zag er een enkeling die hevig zochten naar de veiligheid van een roedel. En soms zag je het allemaal.

De spanning was al langer bezig, maar niet alleen om de nieuwe roedel die vast zou aankomen maar ook om iets anders, de ultieme test zou het zijn voor wolven die een roedel wilden; welke wolf kreeg de rest van de wolven veilig? Kiva's gezicht betrok even bij het zien van de grauwe lucht en het stevige gesuis, nu was het nog prettig maar als het zo bleef zou er iets ernstigs gaan gebeuren. Een overstroming was niet mogelijk, het water was al dagenlang rustig en het zag er niet naar uit dat het gevaarlijk werd. Daarintegen was de wind steeds feller in zijn windstoten en sleurde het al loszittende struiken met zich mee. Kiva vreesde voor een orkaan, of een tornado, zijzelf vreesde nog het meest voor de andere wolven. Maar Kiva glimlachte zacht, het was misschien wel goed, het klonk raar maar dit kon misschien de aanleiding naar een eerste roedel zijn; een goede roedelleider zou zijn leven durven te offeren om dat van zijn roedel te redden. Nu zou je zien wie niet egoïstisch was en op dat moment alleen aan zichzelf dacht, wie het niet kon schelen of de rest gevaar liep en wie het juist wel kon schelen dat er gewonden konden vallen, nu was het moment waarop je kon zeggen dat Farkas een soort natuurlijke "opruiming" ging houden; alleen de sterke wolven zouden overblijven door hun weerstand, doorzettingsvermogen en strategie om te overleven. De volhouders zouden overblijven en zich uiteindelijk misschien wel in een roedel samenvoegen. Kiva glimlachte even zacht en sloot haar ogen waarna ze zich wegdraaide van de woestijn, haar pootafdruk stond in het zand en zou voor eeuwig worden gedragen door de zandkorrels.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Het idee was dus eigenlijk om door een tornado of een Orkaan een soort beproeving te houden voor de wolven die bv. een roedel willen. Het is natuurlijk ook een goede kans om zo een partner te ontmoeten als je bv. samen schuilt.


Laatst aangepast door Alice op do nov 12, 2009 7:54 pm; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Emptyvr okt 30, 2009 12:58 am

Als ik me niet vergis (en ik weet zeker dat ik dat nu niet doe Smile) heeft Luna ook nog wat ingezonden. En ik ook Very Happy
Dus het lijkt me handig om even te updaten en misschien nog wat reclame te maken, zodat er wat meer inzendingen komen. En dan... pampampampam....

EEN WINNAAR KIEZEN Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Emptyvr okt 30, 2009 5:13 pm

Ik had met Diem al een brand op de velden laten ontstaan xD ....
Maar goed Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Stitch
Verkenner
Stitch


Aantal berichten : 8
Karmapunten : -

[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Emptydi nov 03, 2009 7:10 pm

Citaat :
Bekendmaking van de winnaar: 1 november

Zegt genoeg, denk ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Emptydi nov 03, 2009 9:22 pm

Stitch schreef:
Citaat :
Bekendmaking van de winnaar: 1 november

Zegt genoeg, denk ik?

Sorry. Ik heb het er nog niet echt goed over kunnen hebben met Poeki. Sorry we zullen het zo snel mogelijk doen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Emptydo nov 12, 2009 7:53 pm

Sorry voor de dubbelpost.
We hebben er veel te laat gekozen. Stoute Poek en ik. Sorry hiervoor. We waren gewoon allebij druk en vergaten het steeds. Na de verhalen nog eens te hebben doorgelezen vinden we ze allemaal erg goed bedacht. Alleen we kiezen die van Kiva.
Een orkaan leek ons een super idee en ze heeft er veel werk in gestoken.
Gefeliciteerd Kiva je hebt nu een karmapunt verdiend.

Namen voor de orkaan kunnen ingezonden worden bij mij via pb. Het moet met de A beginnen, als er nog eens een komt zullen we het alfabet volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Emptydo nov 12, 2009 8:00 pm

En dan nog even oor de duideljk heid; wanneetr begint die Orkaan? Wel, ik weet het niet Razz Ik denk dat we er deze, of anders volgende week aan beginnen. Waarschijnelijk word er 1 Topic of subfora aangemaakt voor de orkaan. Maar dit verwijder ik weer als het niet zo is Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty
BerichtOnderwerp: Re: [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis   [WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[WEDSTRIJD] Grote gebeurtenis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Evenement en overzicht :: Evenementen-
Ga naar: