Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Geef Farkas een cijfer

Ga naar beneden 
+3
Diem
Cyella
Kuro
7 plaatsers
AuteurBericht
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptyma okt 19, 2009 10:18 am

Zoals de meesten hier weten bestaat de M.O.O.R.K.O.P. Een beoordelingsclubje wat zo veel mogelijk fora afgaat om ze tips en complimenten te geven, maar ook om ze gewoon af te kraken (altijd hartstikke leuk :]).

Ik krijg net even te horen dat m'n broertje niet naar het voorgezet onderwijs kan en dat hij misschien uit huis moet, dus ik ben even niet meer zo vrolijk.

Maar omdat ik deze site iets te leuk vind voor een fatsoenlijke beoordeling, ga ik het hier anders doen. Jullie mogen hierbij ook zelf je mening geven, en die worden uiteindelijk in het verslag op wolfstory gezet. Je moet een standaard vragenlijst invullen, maar je mag natuurlijk ook nog extra opmerkingen maken. Doe zeker niet alleen 'geweldige site!', maar probeer ook echt alles eerlijk in te vullen. Want ik heb zo'n vermoeden dat dit nog wat actieve leden kan trekken als wat mensen de vragenlijst invullen.Smile

De vragenlijst:

Code:
- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?

- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.

- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.

- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.

- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.

- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.

- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?

- Overig

Uiteindelijke cijfer:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cyella
Verkenner
Cyella


Vrouw Aantal berichten : 6
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: /
Leeftijd: 6 jaar
Partner: /

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptywo okt 21, 2009 10:47 am

- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?
Het algemeen gedeelte is gewoon overgenomen wat de indruk geeft dat deze site zo snel mogelijk af moest zijn. Ookal waren er gewoon synoniemen gebruikt, dan zag het er meteen veel beter uit. De RPG zelf is orgineel, maar wel met weinig keuze.
- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.
Het gedeelte van Poeki's roedel oogt rommelig, ookal is het idee orgineel. De plaatjes zijn mooi, behalve de achtergrond en het groene.
- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.
Wolven RPG's zijn er haast niet, maar aangezien deze wolven RPG op WS staat gepromoot vind ik het (sorry) een beetje lullig voor Sharon.
- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.
Er zijn veel leden online, wat een groot pluspunt is.
- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.
De gemiddelde RPG post is zo een 5-6 regels lang, wat in verhouding tot WS veel is. Mijn complimenten hiervoor.
- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.
Aan het topic is duidelijk veel zorg besteed, de banner past goed bij alle achtergronden, prima =D
- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?
De regels zijn voor het grootste deel overgenomen wat een onpersoonlijke indruk geeft.
- Overig
Farkas is een prima idee ookal is het door het onderwerp wat al een aantal keer gebruikt is een beetje onorgineel geworden. Echter is het een beetje onverzorgd uitgevoerd, maar doordat de gemiddelde RPG post lang is en er veel leden online zijn is de weegschaal een beetje in balans.

Uiteindelijke cijfer:
Ik geef Farkas een 7
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptyvr okt 23, 2009 2:16 am

- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?
Het algemene gedeelte is hetzelfde als op wolfstory, maar daar gaat zometeen -na een gezellig borreltje :'D- verandering in komen. Dat ga ik overigens niet meerekenen met het uiteindelijk oordeel, maar gewoon even ter informatie.
Het idee met de roedels is erg origineel, al moet dat nog veel beter uitgewerkt worden. Het solitaire gebied vind ik goed gekozen, omdat er anders te veel gebieden zijn voor de nog maar weinig solitaire wolven. Later, als er meer leden zijn, zullen er vast meer gebieden komen.

- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.
De plaatjes zijn goed gekozen en er zijn amper spelfouten. Er is duidelijk veel aandacht besteed aan de lay-out en die knalt er dan ook uit. Vooral het logo vind ik er mooi geworden. Eerst vond ik die helemaal niet bij het geheel passen, maar nu ik eraan gewend ben zou ik er geen ander voor in de plaats willen.

- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.
Van alle onderwerpen -behalve van mijn gewéldige pinda-rpg- zijn minstens 10 rpg's. Van wolven valt dat nog best mee. Er zijn animewolven (o.i.d), maar ik kan zo snel geen andere sites bedenken die het leven van een wolf zo goed mogelijk na proberen te maken. Dan heb ik het over de territoria's en het overnemen van roedels. Om even te reageren op wat Cyella zei: 'ik vind het lullig voor Sharon', dat vind ik dus helemaal niet. De rpg van deze site is zó anders opgebouwd dat ik het onterecht zou vinden als Sharon zou vinden dat deze site nageaapt is.

- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.
Er zijn dagelijks leden online, maar helaas reageren ze niet allemaal. De leden die zijn geregistreerd nemen vaak een kijkje, en sommige trouwe leden reageren dagelijks. Er komen ook af en toe nog nieuwe leden bij.

- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.
De lengte van de posts zijn bij elk lid bijzonder lang. Op bijna alle rpg's zijn spammers te vinden, maar hier heb ik er nog geen kunnen vinden. Maar dat kan natuurlijk nog komen als er meer leden komen. Dit is echt een groot pluspunt van de site!

- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.
Er is hier duidelijk veel aandacht besteedt aan de site waarin de site wordt gepromoot. Daardoor zullen leden zich sneller registreren, omdat het topic er echt uitknalt.

- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?
De regels zijn vrijwel letterlijk overgenomen, en dat had best wat persoonlijker gemaakt kunnen worden.

- Overig
Ik heb eindelijk weer eens een rpg waar ik moeite doe om een goed verhaal te posten, en dat heb ik lang op andere rpg's niet gedaan.

Uiteindelijke cijfer:
8,7
Terug naar boven Ga naar beneden
Diem
Verkenner
Diem


Man Aantal berichten : 18
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: Achtergelaten

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptyvr okt 23, 2009 11:54 am

- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?
Een gedeelte komt erg overeen met Ws. Dat is wel wat jammer, maar ook niet meer dan logisch. Heel veel anders krijg je namelijk niet voor elkaar. Het lijkt altijd allemaal op elkaar. Toch zie je ook de verschillen en wat ik erg leuk vind is dat men de territoriums en solitaire gebieden apart zijn gehouden. Dat is veel makkelijker dan.

- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.
Ik vind het er netjes uit zien. Het kan natuurlijk wat uitgebreider en beter beschreven worden, maar ik zie zo snel geen spelfouten en de lay-out en plaatjes zien er leuk uit.

- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.
Ach ja, je ziet veel verschillende onderwerpen van zoiets, maar wolven kom je op zich nog vrij weinig tegen.

- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.
Activitijd = activiteit .. Hmm das een min puntje hoor Razz Eef ... XD
Het is nu erg stilletjes, maar het is vakantie en omdat deze RPG nog vrij nieuw is heeft het tijd nodig om op te starten. Misschien met meer publiciteit (wat moeilijk gaat op Ws T.T)

- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.
Dat er een regel is dat men langer moet posten vind ik zeer positief. Zeker omdat ik RPG's ben gewend met meer dan 10 regels. Op zijn minst. Dus de lengte van de posten vind ik hier goed en voldoende.

- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.
Wat hierboven mij is gezegd, daarin deel ik de mening

- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?
De regels zijn duidelijk en er is veel aandacht aan de algemene informatie gegeven. Zoals de rangen in een wolvenroedel en de leeftijden enz. Heel goed gedaan.

- Overig
Ik heb niet veel anders te melden dan dat ik de een RPG over een wat realistischer wolven roedel veel leuker vind. Het enige jammeren is, is dat er weinig activiteit is.

Uiteindelijke cijfer:
Een 8,2
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison
Verkenner
Allison


Aantal berichten : 73
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Geen
Leeftijd: 3 jaartjes
Partner: Nobody's Bitch

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptyza okt 31, 2009 9:44 pm

- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?
Het lijk wel een beetje op Ws, wat jammer is, maar het is wel realistich dus dat is een +

- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.
Ik vindt het een goede Lay-out mooi opgebouwd ook, ik heb tot noch toe geen spelfouten gezien.

- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.
Hmm, wolven is een vaak gebruikt onderwerp, maar ik ken alleen wolfstory dat echt over wolven gaat zoals hier, dus ik weet niet heel goed wat ik er over moet zeggen.

- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.
Deze site bestaat nog niet zo lang, maar ik zie wel dat ie erg actief is.

- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.
Mooie, lange posts zeker een grote +

- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.
Ik sluit me aan bij Kuro

- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?
Zoals Kuro, ze zijn overgenomen, ik ben het weer eens met Eef

- Overig
Ik vindt deze site erg leuk, nual, mooie lay-out mooie posts van iedereen, no spammers..

Uiteindelijke cijfer: 8.8
Terug naar boven Ga naar beneden
Hera
Verkenner
Hera


Vrouw Aantal berichten : 17
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 7
Partner:

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptydi nov 17, 2009 9:30 pm

- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?
het is wel net als ws maa dat is niet erg want dt is leuker. het ziet er tog anders uit en met die reodels en teritorums (sory weetr nie hoe je dat schrijft) lijkt het toch niert helemaal op ws.

- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.
de plaathes zijn heel mooi!!!

- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.
I (L) WOLFJUUUHS

- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.
volgens mij zijn er elje dag wel wat online dus dat is heel goed er regareet altijd wel iemand op je

- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.
heeel lang dat is goed

- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.
ook heel mooi

- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?
goeie regels enz e zijn ook duidelijk

- Overig
IK HOU VAN FARKAS!!!

Uiteindelijke cijfer: 10!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Quinty
Verkenner
Quinty


Vrouw Aantal berichten : 26
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack {Delta}
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: There's always somebody who will Love you, But you must find them first.

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptydi nov 17, 2009 9:57 pm

- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?

De site is origineel opgebouwd, het merendeel zie je niet snel terug bij andere Fora.

- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.
De plaatjes zijn mooi gekozen en van een goede kwaliteit+grootte. Ik ben zelf nog geen spelfouten tegen gekomen

- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.
Tja, het onderwerp. Wolven worden steeds populairder om als onderwerp voor een Fora en/of Site te gebruiken. Kijk maar naar Pangea of Wolfstory, al is die er mee begonnen

- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.
Activiteit is goed. Er zijn per dag ongeveer 5 a 6 mensen online, en er zijn al aardig was posts geplaatst. Dus daar valt niet over de klagen.

- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.
De lengte is goed. Er zijn soms leden die iets beter kunnen, maar goed... alles op zijn tijd.

- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.
Erg mooi, het ziet er veel belovend uit als je in het topic komt. En het word nog beter als je eenmaal op de site zelf bent

- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?
Regels waar je niet bij hoeft na te denken...? Bestaat dat? Maar goed. De regels zijn overzichtelijk en makkelijk te volgen.

- Overig
-

Uiteindelijke cijfer: Ik geef Farkan een: 8.9
Terug naar boven Ga naar beneden
Ive
Verkenner
Ive


Vrouw Aantal berichten : 10

Wolven profiel
Roedelleider: nee
Leeftijd: 3.1 jaar
Partner: Nog niet...

Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Emptydo aug 19, 2010 2:09 pm

- Hoe is de site opgebouwd? Klakkeloos overgenomen van een andere site of origineel?
Eigenlijk hetzelfde idee als WolfStory. Maar toch wel wat anders, dus dat is goed.

- De lay-out. Hier bedoelen we niet enkel plaatjes mee, maar ook spelfouten. Als er in de fora-beschrijving al spelfouten zitten, geeft dat geen pluspunten.
Het achtergrondplaatje past niet bij het geheel, het zou meer zoiets moeten zijn als een bos ofzo. De spelling is volgens mij wel oké.

- Het onderwerp. Deze zal weinig tot niet mee tellen. Maar als je idee al vijf keer bedacht is, dan worden we enigszins gedwongen.
Hetzelfde idee als WolfStory, maar dat is maar 1 RPG met hetzelfde onderwerp.

- Huidige activitijd. Misschien de grootste rol. Geen uitleg nodig denk ik.
Het is jammer dat sommige van de leden niet actief zijn ,en een paar juist alleen heel veel. Het probleem is denk ik dat veel mensen die bij een wolven RPG wilden, bij Wolfstory zitten.

- Gemiddelde lengte RPG-post. Als er grote posts worden gemaakt, heb je een grotere kans op een vermelding hier.
Ik denk over het algemeen wel lang genoeg.

- Het topic waarin de link wordt vermeld naar de site.
Ziet er heel mooi uit.

- Hoe zijn de regels? Duidelijk en makkelijk te volgen? Of zijn ze zonder er ook maar bij na te denken overgenomen?
Goed en duidelijk. Er worden geen te hoge eisen gesteld (en ook weer niet te makkelijk).

- Overig
Farkas is een profesionele RPG, die nog iets meer activiteit nodig heeft. Het forum zelf en de Portal-pagina (eerste pagina waar je komt) zien er ook goed en mooi uit. Er zijn genoeg forum categorieën en het geheel ziet er overzichtelijk uit.

Uiteindelijke cijfer:

* acht en een half/ 8 1/2
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geef Farkas een cijfer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geef Farkas een cijfer   Geef Farkas een cijfer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geef Farkas een cijfer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Overleg-
Ga naar: