Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Belofte van de Wolven

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptyvr okt 09, 2009 7:14 pm

'De Belofte van de Wolven' is een boek over wolven, geschreven door Dorothy Hearst.

Het speelt zich zo'n 14.000 jaar geleden af, in Zuid-Europa. Het gaat over een jonge wolvin, Kaala. Ze heeft gemengd bloed, wat niet mag in de roedel. Haar moeder wordt verbannen en haar broertjes en zusjes vermoord. Zij is de enige die het overleefd, en blijft bij de Snelrivierroedel, waar ze is geboren.
Het is verboden voor wolven om in de buurt van mensen te komen. Maar op een dag red Kaala een mensenkind van de verdrinkingsdood. Kaala komt erachter dat zij ervoor moet zorgen om de wolven en de mensen weer bij elkaar te brengen.

Het is een serie, 'De Wolven', en 'De Belofte van de Wolven' is deel 1. Het wordt vervolgd met 'De Reis van de Wolven' en daarna met 'De Ziel van de Wolven'.

'De Belofte van de Wolven' - 'Promis of the Wolves'
Spoiler:

Kennen jullie dit boek? De Belofte van de Wolven Icon_biggrin Ik heb het vorig jaar, toen het uit was gekomen in het Nederlands, gekregen en binnen 'n week uitgelezen. Ik vond 't echt 'n prachtboek. ^^ Moeilijk om te zeggen, maar misschien wel beter dan de 'Torak & Wolf' serie. 'Torak & Wolf' is geschreven vanuit de mensen, 'De Belofte van de Wolven' vanuit de wolven. Dat maakt 't voor mij erg goed. De Belofte van de Wolven Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptyvr okt 09, 2009 8:09 pm

het is een zo mooi verhaal
echt waar

maar ik vind het boek'Wolven saga'ietsjes mooier
maar deze is echt mooi op zijn manier
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison
Verkenner
Allison


Aantal berichten : 73
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Geen
Leeftijd: 3 jaartjes
Partner: Nobody's Bitch

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptyza okt 31, 2009 8:54 pm

Dit is echt zo'n prachtboek, ik ben er verslaafd aan.
Het tweede deel moet snel komen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptyzo nov 01, 2009 6:13 pm

Allison schreef:
Het tweede deel moet snel komen!

Ja, ik hoop ook dat 't snel komt. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Quinty
Verkenner
Quinty


Vrouw Aantal berichten : 26
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack {Delta}
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: There's always somebody who will Love you, But you must find them first.

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptywo nov 11, 2009 7:55 pm

Ik heb het boek al een paar ker gelezen, echt helemaal geweldig.
Ik hoop echt dat het/de volgende delen snel uitkomen, want ik wil verder lezen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptydo nov 12, 2009 4:26 pm

Ik hoop ook dat de volgende delen snel uitkomen. ^^

Ik wil eigenlijk 't Engelse deel zien te bemachtigen, maar dat verkopen ze vast niet in Nederland... T_T
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptydo nov 12, 2009 11:10 pm

Je kan het altijd nog gewoon bestellen op internet. Dat is eigenlijk met alle boeken dat je ze niet in het engels kunt krijgen. Dus dan maar via internet. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Emptyvr nov 13, 2009 5:00 pm

Kuro schreef:
Je kan het altijd nog gewoon bestellen op internet. Dat is eigenlijk met alle boeken dat je ze niet in het engels kunt krijgen. Dus dan maar via internet. Wink

Ja, ik weet het, maar ik was er nog niet aan toe gekomen op internet te kijken. Wink 't Liefst wil ik 't via bol.com kopen, maar ik weet niet of zij 'm hebben. Razz

Ik heb even snel gekeken, en ze hebben 'm op bol.com in 2 verschillende edities. xP Eerst maar 'ns even sparen... (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





De Belofte van de Wolven Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Belofte van de Wolven   De Belofte van de Wolven Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Belofte van de Wolven
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wolven Boeken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse :: Wolven-
Ga naar: