Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Avatar, de legende van Aang

Ga naar beneden 
+2
Mayi
Kuro
6 plaatsers
AuteurBericht
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 6:58 pm

Okee, lach me uit als je wil, maar ik volg deze serie. Smile

Wikipedia:
De legende van Aang speelt zich af in een alternatieve wereld, deze is sterk beïnvloed door culturele invloeden uit Aziatische (Chinees en Japans), Indiaanse en Inuit culturen. In deze wereld leven mensen, fantasiedieren en geesten, verdeeld over vier grote naties: de Waterstammen, het Aarderijk, de Vuurnatie en de Luchtnomaden. Deze vier elementen linken weer naar de theorie van Empedocles, die beweerde dat alles in de natuur is opgebouwd uit deze vier grondstoffen. Elke natie is sterk verbonden aan één van de vier elementen en in elke natie zijn er meesters die het element van hun natie kunnen sturen. Er is één persoon die alle vier de elementen kan sturen, dit is de avatar; hij is de menselijke manifestatie van de Geest van de Aarde en is tevens de brug tussen de geestenwereld en de fysieke wereld. Zijn taak is om vrede en stabiliteit te brengen én te handhaven in de wereld.

Zoals het begint:
Lang geleden leefden de 4 naties in vrede samen, maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel. Alleen de avatar, meester van de 4 elementen, was in staat om de vuurnatie te stoppen. Maar toen de wereld hem het meest nodig had, verdween hij. 100 Jaar gingen voorbij, tot Sokka en Katara hem vonden.

Ik denk dat de meeste mensen het wel kennen. Ik volg het niet op tv, want ik vergeet het altijd te kijken. Daarom kijk ik het via deze site:

http://www.avatar-fourelements.nl/

Daar staan alle Engelse afleveringen, en van de eerste serie alle Nederlandse afleveringen. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 7:00 pm

Ik heb alles gezien hoor xD
En nu ga jij lachen .. Zelfs mijn pa is er fan van Laughing .... En hij is 43 xD

Dus ik lach je niet uit Very Happy
Ik vind het nu minder worden omdat ik alles al heb gezien, maar het is een kei goede serie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 7:02 pm

Waarom zouden we je uitlachen? Ik bedoel: Mijn vader is 49 en fan van Spongebob. ^^

Ik vind het echt 'n goede serie. Very Happy Ooit heb ik 't geprobeerd te volgen, maar dat lukte me niet helemaal. =_= Dus nu volg ik het niet meer. =( Maar wat ik ervan heb gezien, vond ik echt super. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 8:33 pm

ik vind het een erg mooie sirie
en mijn vader van 5....*er moet een getal zijn maar ik weet ff niet meer welke XD*
is er ook fan van XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 8:55 pm

Fieuw, ik schaam me niet meer nu al jullie vaders er fan van zijn. Very Happy
Opluchtig.

Anyway. Ik kan niet wachten tot alle NLse afleveringen online zijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 9:05 pm

Yeah AVATAR!!!!!!
Niet meer schamen Kuro ik vind Avatar echt super coowl. Ik denk dat ik alle afleveringen wel heb gezien. Sokka is echt zo grappig. Soms lig ik helemaal dubbel van het lachen zoals bij die aflevering als hij cactus sap drinkt. En dan die grote paddenstoel achtige wolk ziet die Aang heeft gemaakt. "Het is een grote paddenstoel! Misschien is ie wel heel lief" Omg echt zo'n leuk stukje.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 9:10 pm

i love youtube

https://www.youtube.com/watch?v=q1oOb_BzcL4&feature=related

dat is een zo leuk stukje
net zo als Wazoula zij
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyvr okt 09, 2009 9:11 pm

Whaaa die is leuwk Very Happy
Echt grappig. Ik kijk meestal 's ochtends. Dan kan ik het nog net voor ik weg ga even af kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Auria
Verkenner
Auria


Vrouw Aantal berichten : 15
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 3 jaar
Partner: -

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptyza okt 10, 2009 6:14 pm

Kuro, ik heb geen reden om jou uitlachen om dat ik er zelf ook naar kijk, maar als ik die serie niet volgde had ik denk ik hier vast niet in dit topic gereageerd, maar dan zou ik je toch nog ook niet uit lachen. XD


En trouwens die serie is geweldig en ik vind Sokka ook wel grappig en dat stukje met die paddenstoel is inderdaad ook een grappig, leuk stukje. Razz

Maar helaas, vergeet ik de tijd om de serie verder te volgen (er naar te kijken)... :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Emptywo okt 14, 2009 4:19 pm

Citaat :
Maar helaas, vergeet ik de tijd om de serie verder te volgen (er naar te kijken)... :S
Dat heb ik dus ook. Razz Daarom kijk ik het op die site Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Avatar, de legende van Aang Empty
BerichtOnderwerp: Re: Avatar, de legende van Aang   Avatar, de legende van Aang Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Avatar, de legende van Aang
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avatar raten

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse :: Films-
Ga naar: