Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 The Blackblood Alliance

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Emptyvr okt 09, 2009 6:22 pm

Ik denk dat de meeste van jullie het wel kennen; The Blackblood Alliance. Een wolvenstrip van Kay Fedewa en Erin Siegel.
Ik vind 't echt prachtig gemaakt. ^^ Probeer m'n vader over te halen 't stipboek te kopen, maar 't lukt niet echt. >.<
Hier alvast wat bladzijdes van de strip:

Issue # 1

Spoiler:

Ik verwacht dat jullie Engels kunnen. xD


Laatst aangepast door Rammstein op vr okt 09, 2009 7:16 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Tasunke
Verkenner
Tasunke


Man Aantal berichten : 7
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair..
Leeftijd: 1,8 Jaar.
Partner: One day, I wil find her, I'm sure of that!

The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Emptyvr okt 09, 2009 7:15 pm

Leuk, heb hem al in het nederlands gelezen.. xD

Maar hij staat erook in het nederlands op xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Emptyvr okt 09, 2009 7:17 pm

Nou en. xP De Engelse is completer; ze hebben niet álle bladzijdes in het Nederlands vertaald. Vandaar dat ik de Engelse hier heb neergezet. xD

EDIT: Ik heb gekeken. Ze zijn tot en met pagina 15 vertaald in het Nederlands. Maar er zijn van Issue # 1 28 pagina's, en dan nog 'n aantal van Issue # 2.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Emptyvr okt 09, 2009 8:08 pm

echt mooi getekend allen jammer at het er zo lang overduurt voor dat er een nieuwe komt
veder kijk ik op DA en daar zitten minder mooie maar net zo leuke op
maar het blijft mooi getekend
Terug naar boven Ga naar beneden
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Emptyvr okt 09, 2009 8:13 pm

Ja, ik vind 't ook echt fantastisch gedaan. ^^ En inderdaad jammer dat het zo lang duurd voordat er een nieuwe pagina komt. Maar ik heb 't idee dat Kay Fedewa het heel, héél druk heeft. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Emptyvr okt 09, 2009 9:10 pm

Ja Kay had ook beloofd de game in september af te hebben (nou ja vroege versie met alvast een paar dingetjes) dat is er ook nog niet van gekomen. Ze zat laatst nog met financiële problemen in haar privé leven. Maar ik heb het stripboek met handtekening en de poster met handtekening en ook nog het swiftkill figuurtje. Echt cool die strip en mooie spullen. En het is mijn grote inspiratie bron en ook nog eens mijn lievelings stripverhaal
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Rammstein
Wolfkenner
Rammstein


Man Aantal berichten : 195
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack (Delta)
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: -

The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Emptyma okt 12, 2009 4:48 pm

Ook mijn lievelingsstrip. xD
Ik zou dus het stripboek en de poster krijgen, en het Bloodspill óf Switfkill figuurtje zelf kopen. Ik zo'n mail aan haar sturen met de vraag hoeveel verzendkosten ik daarvoor moest betalen. Er staat namelijk ergens dat ze financiële mails altijd beantwoord. Heb nog steeds geen reactie terug. =_=

Ja, idd, die game. De Alpha versie (alleen bespeelbaar voor de mensen die hebben gedoneerd) zou in september uitkomen. Maar volgens mij is 't er nog niet... Moet je nagaan hoelang 't nog gaat duren voordat de Bèta versie, voor ons, uitkomt. >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.wolfstory.deviantart.com
Gesponsorde inhoud





The Blackblood Alliance Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Blackblood Alliance   The Blackblood Alliance Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The Blackblood Alliance
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse :: Wolven-
Ga naar: