Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Auria.. of te wel Denise.

Ga naar beneden 
+2
Mayi
Auria
6 plaatsers
AuteurBericht
Auria
Verkenner
Auria


Vrouw Aantal berichten : 15
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 3 jaar
Partner: -

Auria.. of te wel Denise. Empty
BerichtOnderwerp: Auria.. of te wel Denise.   Auria.. of te wel Denise. Emptydo okt 08, 2009 7:38 pm

Hallo allemaal! Smile

Ik ben Denise en ik ben 15 jaar oud. Ik kwam hier op deze coole, leuke (moet ik door gaan met complimenten? Razz) site/forum via Wolf Story. Nou ja, laat ik maar verder gaan van over mij zelf te praten. ok, maar eh waar was ik gebleven? *Denkt* Oh ja, nou weet ik het weer. Razz
Ik woon ook in Limburg (in nederland), en mijn hobby's zijn trouwens: Computeren, plaatjes bewerken maar ook heel soms verhalen schrijven, RPG'en (Ja, ik zit ook op meerdere RPG's), en nintendo'en en ik hou trouwens ook van tekenen, en mijn huisdier verzorgen en aandacht geven en zo. Jep, ik heb huisdieren, en dat is een water schildpad, het is een mannetje en hij is 7 jaar (of zo) en hij heet Clifford en hij is trouwens ook lief (Razz). Maar heel vroeger had ik een hond (Een Cocker Spaniel) gehad, maar die is dood door een ziekte en het was een teefje en die heette Daisy *Zucht*.
Mijn favorieten films, heb ik niet echt. maar ok ik geef toe. de meeste zijn wel van Disney. En ik ben trouwens ook fan van Danny Phantom *Kuch*
En mijn lievelingsdieren zijn: Honden, schildpadden en wolven, maar van spinnen en katten hou ik niet echt van en vooral geen spinnen *brr*.

Maar genoeg van over mij zelf praten.
En oh ja, ik heet trouwens op WolfStory: Laurelin, Kari, Shiro, Aimer, Auria en Achan.

Doei ^^


Vragen? Stel ze maar gerust. Smile


Laatst aangepast door Auria op do okt 08, 2009 9:17 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mayi
Bondgenoot
Mayi


Vrouw Aantal berichten : 135
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5 jaar
Partner: -

Auria.. of te wel Denise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auria.. of te wel Denise.   Auria.. of te wel Denise. Emptydo okt 08, 2009 7:39 pm

Naamgenoot Very Happy

Welkom and have fun xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice
Admin
Alice


Vrouw Aantal berichten : 162
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair - No one leads me. I'm free as the wind.
Leeftijd: 1 Jaar
Partner: I know that I'll find him one day.

Auria.. of te wel Denise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auria.. of te wel Denise.   Auria.. of te wel Denise. Emptydo okt 08, 2009 7:39 pm

Welkom op farkas Denise.
Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://farkas.actieforum.com
Farkas
Verkenner
Farkas


Man Aantal berichten : 42
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5
Partner: Bree

Auria.. of te wel Denise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auria.. of te wel Denise.   Auria.. of te wel Denise. Emptydo okt 08, 2009 7:49 pm

Welkom denise, Oftewel; Leuk mens Very Happy



Naja,. Ik hoop dat je het hier leuk hebt.
IK ben op ws ook: Laika, Cody, Change.


[ Volgens mij stapt heel ws over]
Terug naar boven Ga naar beneden
Kuro
Admin
Kuro


Man Aantal berichten : 118
Karmapunten : 1

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 6 jaar
Partner: -

Auria.. of te wel Denise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auria.. of te wel Denise.   Auria.. of te wel Denise. Emptyvr okt 09, 2009 8:34 pm

Hee!

Ik hoop je hier iets vaker te zien dan op ws, want daar zie ik je tegenwoordig iets té weinig T____T
Maar veel plezier! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Bondgenoot
Luna


Vrouw Aantal berichten : 111
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Solitair
Leeftijd: 2 jaar
Partner: je moet lief zijn,aardig,sterk,en hert liefst een Alpha want ik wil best pups

Auria.. of te wel Denise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auria.. of te wel Denise.   Auria.. of te wel Denise. Emptyvr okt 09, 2009 8:36 pm

omdat ik nog geen welkom heb gegeven geef ik dat nu*haalt welkom uit broekzak en geeft het aan jou*
ach wat ben ik weer fluaw

maarja welkom
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Auria.. of te wel Denise. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auria.. of te wel Denise.   Auria.. of te wel Denise. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Auria.. of te wel Denise.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Auria
» Mayi ..... Denise

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Voorstellen-
Ga naar: