Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Vlinke Dorst.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Farkas
Verkenner
Farkas


Man Aantal berichten : 42
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5
Partner: Bree

Vlinke Dorst. Empty
BerichtOnderwerp: Vlinke Dorst.   Vlinke Dorst. Emptydo okt 08, 2009 6:19 pm

Een grijze, bijna witte wolf, liep met trage stappen langs de rivier. Hij keek naar wat herten die ook aan het drinken waren. Rustig nam Farkas een paar slokken uit de rivier. Toen zette hij zijn poten in de rivier, een heerlijk gevoel in de avond, Het was schemerig, een prima tijd om naar de rivier te gaan, voor wolven dan. Farkas keek om zich heen, veel bomen om lekker onder te liggen, een paar meter verderop was zijn hol, Maar hier was het ook best wel mooi. Rustig stapte hij de kant weer op en liep naar een boom op een heuveltje. Hij snuffelde eerst wat aan de grond. Toen ging hij liggen, en gaf een korte, maar krachtige huil
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

Vlinke Dorst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlinke Dorst.   Vlinke Dorst. Emptydo okt 08, 2009 6:23 pm

Poeki liep nog steeds langs de rivier, eerst was ze bij Luna geweest, daarna bij Alice en Kuro, en nu kwam ze bij de volgende wolf aan. Farkas begon al behoorlijk vol te raken. Ze glimlachte naar de wolf die er was. "Wie ben jij?" Vroeg ze terwijl ze de lucht opsnoof. Ze keek hem aan met haar helder groene ogen. Ze kende hem nog niet, maar zijn geur herkende ze wel, niet sterk , maar gewoon een gevoel bvan jou heb ik geroken (XD) Hij was hier dus al langer. Poeki ging zitten, en bekeek de wolf. "Ik ben Poeki"Zei ze na een lange stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Verkenner
Farkas


Man Aantal berichten : 42
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 5
Partner: Bree

Vlinke Dorst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlinke Dorst.   Vlinke Dorst. Emptydo okt 08, 2009 6:27 pm

,,Ik ben Farkas''Zei hij en keek Poeki strak aan. Hij stond op en liep terug naar de rivier, hij nam weer een paar slokken en liep terug naar Poeki, waar hij ging zitten. ,,Ik krijg pup's met Bree''Zei hij en keek haar strak aan. ,,Als je haar wat aandoet, heb je een groot probleem met mij''Zei hij en gromde kort. ,,Volgens mij ben jij een jaar of een, heb ik dat goed?''Vroeg hij en keek haar even niet aan, maar keek naar een haasje dat voorbij sprintte, toen keek hij weer naar Poeki.
Terug naar boven Ga naar beneden
Poeki
Bondgenoot
Poeki


Vrouw Aantal berichten : 231
Karmapunten : 100

Wolven profiel
Roedelleider: -
Leeftijd: 1 jaar
Partner: -

Vlinke Dorst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlinke Dorst.   Vlinke Dorst. Emptydo okt 08, 2009 6:32 pm

Poeki zag de strakke blik van Farkas, Ze keek strak terug, maar werd wel een beetje bang. Poeki keek op van het feit dat hij pups kreeg, op die leeftijd? hij was toch zeker 10 jaar, al behoorlijk oud voor een wolf. "Nou Farkas, Die Bree van jou ken ik niet." Zei ze, en trok haar wenkbrauw op. Een grote bedreiging vormde Poeki toch niet? Wat een rare wolf was dit. "Ja toevallig heb je dat goed. Jij bent een jaar of 9/10, heb ik dat goed?" Ze keek de wolf aan, hij was veel groter dan zij, dus ze moest omhoog kijken. Hij durfde wel wat aan zeg, pups als soltair, poeki wist nu al zeker dat er minstens twee zouden overlijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vlinke Dorst. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vlinke Dorst.   Vlinke Dorst. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vlinke Dorst.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Territoria :: Solitair gebied :: Rivier-
Ga naar: