Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 White Fang wil hulp

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
White Fang
Verkenner
White Fang


Vrouw Aantal berichten : 12

Wolven profiel
Roedelleider: (Nog) niet
Leeftijd: 1
Partner: Nog niet

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptyma apr 04, 2011 10:43 pm

Oplettend kijkt de nieuwe, jonge wolvin om zich heen. Op haar hoede maar een beetje struikelend en nerveus sluipt ze door het bos. Nieuw is ze hier, ze weet niet zo goed wat ze moet doen. Toch nog wel onzeker, is ze op zoek naar andere wolven, want zonder gezelschap wordt het nog moeilijk om voedsel te vinden. Ze is onervaren en jong. Ze ruikt van alles, allemaal territoriale geuren. Snel zet ze een eigen kleine territorium uit. Het is al laat, en ze wordt moe. Gelukkig heeft ze eerder deze dag nog een konijntje gevangen, maar ze begint nu toch wel weer honger te krijgen. Moe van het lopen en alle nerveusiteit ploft ze neer onder een boom. Hopen maar dat de nacht niet al te eng wordt...
Terug naar boven Ga naar beneden
ryan-dane
Verkenner
ryan-dane


Man Aantal berichten : 21

Wolven profiel
Roedelleider: geen
Leeftijd: 2
Partner: nog geen

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptywo apr 06, 2011 10:49 pm

spits liep door het bos naast de rivier hij liep rustig tot hij een geur rook van een wolvin.
hij was hier al een maand en was nog geen wolf tegengekomen hij liep op de geur af.
en zocht de wolvin even later zag hij haar ze was kleiner als hij maar ja hij was ook groot voor zijn leeftijd.
hij liep rustig op de wolvin af hij had zijn staart normaalomn niet argeresief over tekomen
en zij toen rustig ey tegen de wolvin.
Terug naar boven Ga naar beneden
White Fang
Verkenner
White Fang


Vrouw Aantal berichten : 12

Wolven profiel
Roedelleider: (Nog) niet
Leeftijd: 1
Partner: Nog niet

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptywo apr 13, 2011 10:51 pm

(Sorry voor het late antwoord Embarassed )

Ah.. Wat een heerlijke dag was het! Op haar gemakje sjokte ze naar de rivier toe om een lekkere slok water te nemen. Met haar ogen dicht genoot ze van alle geuren om zich heen. De bloemen, het gras, en... wat is dat voor een geur? Haar oren spitsten zich, maar toen hoorde ze ineens een rustige stem haar begroeten. Dit kalmeerde haar en ze draaide zich om. Ze zag een grote, stoere wolf, maar hij leek niet agressief te zijn. Het was de eerste wolf die ze hier tegenkwam. "Ehh.. Hai! W-wie ben jij? Ben jij hier al lang? Ik ben hier pas net en ik ken het hier niet zo goed" Nieuwschierig en ook een beetje onderdanig wachtte ze op het antwoord van de reu.
Terug naar boven Ga naar beneden
ryan-dane
Verkenner
ryan-dane


Man Aantal berichten : 21

Wolven profiel
Roedelleider: geen
Leeftijd: 2
Partner: nog geen

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptyza apr 16, 2011 10:16 pm

de wolvin draaide zich om ze leek wat jonger dan hij en ze vroeg wie hij was en of hij hier al lang was.
de wolvin toen zij dat ze hier nog maar net was en dat ze het hier nog niet zo goed kende.
ze leek erg nieuwschierig te zijn over zijn antwoord.
maar toch leek ze ook een beetje onderdanig te zijn tegenover hem.
hij zij toen kalm tegen de wolvin mijn naam is spits.
en ik ben al ongeveer een maand in farkas.
toen vroeg hij tegen de wolvin en wat is jouw naam eigelijk.
toen zat hij rustig aftewachten op haar antwoord,

Terug naar boven Ga naar beneden
White Fang
Verkenner
White Fang


Vrouw Aantal berichten : 12

Wolven profiel
Roedelleider: (Nog) niet
Leeftijd: 1
Partner: Nog niet

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptyzo apr 17, 2011 12:29 am

De grote wolf leek geen bedreiging te zijn en was heel erg rustig. Dit stelde White Fang gerust. Hij zei dat hij al een maand in Farkas was en vroeg daarna wat haar naam was. "ik heet White Fang. Ken jij misschien nog andere wolven hier?" Ze wachtte rustig op zijn antwoord toen ze merkte dat haar maag erg begon te knorren. Misschien had de reu ook wel honger en wilde hij samen met haar eten zoeken in de rivier! Snel vroeg ze het. "Oja trouwens, ben je een goede jager? Wil je mij helpen vis vangen in de rivier?"
Terug naar boven Ga naar beneden
ryan-dane
Verkenner
ryan-dane


Man Aantal berichten : 21

Wolven profiel
Roedelleider: geen
Leeftijd: 2
Partner: nog geen

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptyzo apr 17, 2011 1:00 pm

de wolvin zei toen dat haar naam white fang was en vroeg toen of hij hier nog meer wolven kende.
spits zei toen ik ken tot nu toe nog maar een andere wolvin die lil heet verder ken ik geen andere wolf hier.
toen hoorde spits dat de maag van de wolvin begoen te knorren.
en toen vroeg ze of spits een goede jager was.
en of hij haar dan kon helpen een vis te vangen in de rivier.
spits zei toen ik ben wel een redelijk goeie jager zei hij bescheiden want eigelijk was hij de beste jager van zijn oude roedel.
hij dacht aan zijn famillie en aan de reu die zijn vader en hem verbannen hadden uit de roedel.
toen zei hij dat hij haar wel wilde helpen met vis te vangen want eigelijk had hij ook best wel een beetje honger gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
White Fang
Verkenner
White Fang


Vrouw Aantal berichten : 12

Wolven profiel
Roedelleider: (Nog) niet
Leeftijd: 1
Partner: Nog niet

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptyma apr 18, 2011 12:14 am

Geweldig! De wolf wilde haar helpen vis vangen! Aangezien ze zelf niet zo'n goede jager was, kon ze best wat hulp gebruiken. Ze liep naar de rivier en keek in het water. Ja! Daar erderop spron een viw uit het water! Ze liep ernaartoe, mqar de vis was al weg. Ach, ze had het ook kunnen weten. Ze is een hele slechte jager. "Probeer jij het anders eens" zei ze tegen de wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
ryan-dane
Verkenner
ryan-dane


Man Aantal berichten : 21

Wolven profiel
Roedelleider: geen
Leeftijd: 2
Partner: nog geen

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptyma apr 18, 2011 5:55 pm

de wolvin zei gewelldig en liep naar de rivier om vis te vangen maar dat mislukte en dus vroeg ze spits om er eentje te vangenen.
spits liep rustig naar de rivier en met al zijn zintuigen op scherp lettend op een vis.
toen had hij er een in fizier en sprong er snel naar toe en ja hij had hem te pakken en bracht hem naar de wolvin toe.
toen zocht hij een tweede vis en ving die ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
White Fang
Verkenner
White Fang


Vrouw Aantal berichten : 12

Wolven profiel
Roedelleider: (Nog) niet
Leeftijd: 1
Partner: Nog niet

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptydi apr 19, 2011 8:04 pm

White Fang at gulzig van de vis. "Weetje, ik weet een geweldig gebied. Er zijn heel erg veel wolven en alles is daar geweldig. Het gebied heet WS. Misschien is dat ook wel een pel voor jou!" Zei ze al etend. Ze zag dat de reu zelf ook een grote vis had gevangen en dat hij er ook meteen aan begon. "Ik ben in WS geboren. Ik ken er meerdere wolven."
Terug naar boven Ga naar beneden
ryan-dane
Verkenner
ryan-dane


Man Aantal berichten : 21

Wolven profiel
Roedelleider: geen
Leeftijd: 2
Partner: nog geen

White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Emptydi apr 19, 2011 8:24 pm

ja de is goed er zijn hier niet zo veel wolven meer.
ik lil jij en rain zijn de enige die er nog zijn.
ik denk dat dat wel beter is maar er is wel veel concurentie.
en hoe zit het er met de prooien ik moet wel genoeg kunnen vangen zei spits toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





White Fang wil hulp Empty
BerichtOnderwerp: Re: White Fang wil hulp   White Fang wil hulp Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
White Fang wil hulp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» White Fang
» White Fang
» Luna,the white moon

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Territoria :: Solitair gebied :: Rivier-
Ga naar: