Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 This is it!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Quinty
Verkenner
Quinty


Vrouw Aantal berichten : 26
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: Ira - Chestnut Pack {Delta}
Leeftijd: 4 Jaar
Partner: There's always somebody who will Love you, But you must find them first.

This is it!! Empty
BerichtOnderwerp: This is it!!   This is it!! Emptywo nov 11, 2009 7:59 pm

Ik merkte dat er gewoon nog geen enkel topic was over de Michael Jackson film: This is it!
Dus maak ik er maar een aan Razz

De hele film is opgenomen tijdens de audities van de vijftig! concerten die MJ zou gaan geven. Uit ruim 100 uren filmmateriaal hebben ze een ongeveer 2 uur durende film gemaakt.

In het engels staat hier nog een keer waar alles over gaat:
Spoiler:
Voor diegene die niet goed engels kan, mijn excuses, maar ik kon geen Nederlandse versie vinden Wink

Conclusie: Ik ben 3! keer naar de film gegaan, en ik ga misschien nog een keer.
maar goed ik dwaal af, de hele film is mooi in elkaar gezet en zo krijg je dus een mooi beeld over hoe Michael alles in elkaar wilde gaan zetten. Je ziet bijvoorbeeld hoe Mj zelf aangeeft hoe hij iets wil hebben, {Of er meer kont in moet enzo xD} Al krijgt die, heel soms, wel commentaar erover. {je moet wel iets duidelijk zijn Mj,} Voor de rest is het een prima film voor de echt hard-core fans {Ik dus niet, maar goed}

Cijfer: Ik geen This is it! een 8.9

De Trailer
Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is it!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Algemeen :: Funhouse :: Films-
Ga naar: