Farkas
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Farkas, be a real wolf!
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Give me a break x')

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Lyra
Verkenner
Lyra


Vrouw Aantal berichten : 5
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider: no one at the moment
Leeftijd: 4 jaar
Partner: nope

Give me a break x') Empty
BerichtOnderwerp: Give me a break x')   Give me a break x') Emptyza okt 31, 2009 2:59 pm

Een nieuw gebied, een nieuw leven ging er door haar kop heen. Weg uit het gebied waar al die ruzie's waren tussen roedels. Even gaapte de witte wolvin, er hingen zo veel luchten, zoveel nieuwe dingen. Haar nieuwschierigheid gierde door haar lijf, eigenlijk wilde ze gaan ontdekken, en nieuwe wolven leren kennen. Maar haar poten waren zo moe, zachtjes plofte Lyra neer op de oever. Ze dronk wat van het water en liet haar voorpoten er in hangen. Even sloot ze haar ogen, wat een rust, de geluiden op de achtergrond maakten het een perfecte plek. Haar lichaam ging rustig op en neer door haar ademhaling, terwijl de wind met haar vacht speelde. Het was heerlijk weer, de zon scheen zachtjes op Lyra. Waardoor ze het zeker niet koud kon krijgen. Een vis kwam omhoog uit het water waardoor er water op de snuit van Lyra kwam. Verschrikt schoot ze overreind en zag toen de vis op het droge liggen. Hij was dus de schuldige, voorzichtig tilde ze hem op met haar poot en gooide hem terug in het water, waar hij snel weg zwom. Ze had geen honger dus de vis had geluk gehad. Anders was hij in haar maag verdwenen, hoe waren de wolven in dit gebied. Goed, en vriendelijk of juist slecht en gemeen. Of gemengd dat eigenlijk logischer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hera
Verkenner
Hera


Vrouw Aantal berichten : 17
Karmapunten : -

Wolven profiel
Roedelleider:
Leeftijd: 7
Partner:

Give me a break x') Empty
BerichtOnderwerp: Re: Give me a break x')   Give me a break x') Emptyzo nov 01, 2009 5:42 pm

Hera zag de wolf en liep naar haar toe. "Hallo"zei ze ze keek naar de wolf. "Ik ben Hera en wie ben jij?"vroeg ze. Ze had deze wolf nog nooit gezien maar ze had nog maar heel weinig wolven gezien dus ze kende nog maar heel weinig wolfjes. Maar deze wolf reageerde niet en Hera ging een beetje boos kijken. Ook al een anderen wolf had niet gereageert dus ze werd een beetje boos. "Lekker weer he" vroeg ze maar ze klonk nog niet boos want ze wilde vrienden worden met de wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Give me a break x')
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Farkas :: Territoria :: Solitair gebied :: Rivier-
Ga naar: